reklama

Výsmech...?

...jednoduchých ľudí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Niekedy naozaj nechápem, na čo sato ľudia vlastne hrajú. Minule som si čítal článok ževraj o „megasvadbe“českého moderátora a poviem vám, že mi ho bolo ľúto...

Celý ten akt mi vôbec nepripomínalsvadbu, ale len akúsi bezpečnostnú akciu, asi tak, ako keď prevážajú nebezpečnýjadrový odpad za asistencie polície. Zámok, bodyguardi, vrtuľníky, limuzíny v čiernycha bielych farbách, netradičné jedlá od výmyslu sveta, rogalo s lupienkamiruží...všetky tieto megalomanské a pompézne aktivity majú za úlohu lenjedno: „pozrite aký ja som boháč, pozrite aký ja som výnimočný, som niečo viacako vy obyčajní ľudia...“ Poviem vám, nechcel by som takúto svadbu anizadarmo...Je to vyumelkované po vzore hollywoodskych párov a vieme dobre,že tieto spolužitia, tieto zväzky často založené nie na láske, ale na inýchhodnotách (peniaze, moc, spoločenské postavenie) často a veľmi rýchlotroskotajú. A aké náklady sú na svadbu, tak omnoho väčšie sú na rozvod.Tam, kde bola láska až po hrob, tam je zrazu nenávisť a boj o majetok...Jemi ich ľúto...baví ich to vôbec? Alebo len niečo zakrývajú? Ja fakt neviem.Média nám ich predstavujú ako vzory dravosti a úspechu v tomto svete.Cieľ ich života je: musím čo najviac zarobiť, aby som si mohol čo najviacužívať. Sú takýto ľudia šťastní? Áno, navonok sa zdá, že sú veľmi šťastní. Ich spôsobživota je výsmechom obyčajných, poctivých a pracovitých ľudí, ktorí akotak prežívajú od výplaty k výplate. Ich bývanie býva obkolesené vysokýmimúrmi zo strachu. A naozaj niektorí sa aj majú prečo báť...Nemenil by somani s jedným. Hoci bývam v podnájme, hoci nezarábam toľko peňazíkoľko by som potreboval, mám prácu, mám priateľov a môj spánok je pokojný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dajme im už konečne pocítiť, ženie sú v ničom výnimoční, možno len majú väčšie bankové konto, ktoré imumožní prežiť pár desiatok rokov na tejto zemi v luxuse, ale čo budepotom....? Výčitky svedomia sa nedajú ukryť v najnovšom BMW...

Roman Effenberger

Roman Effenberger

Bloger 
  • Počet článkov:  107
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  zamysleniamyšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu