reklama

Jar - čas zmien...

...samozrejme k lepšiemu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

To vám teda poviem, tá prichádzajúca jar je naozaj nádherná.Príroda, ktorá sa pomaly, ale isto prebúdza zo zimného spánku, začína vyhrávaťkrásnymi farbami, ktoré pohladia každé oko. Spev vtáčkov, ktorý ma každý deňsprevádza cestou do práce na mňa pôsobí veľmi optimisticky. A aj keď rádpočúvam po ceste hudbu, oveľa radšej dám prednosť spevu vtáčkov, ktorí zvestujú,že prichádza niečo nové a aj oni sami sa z toho vytešujú. Slnko,ktoré mi denno-denne svieti na cestu mi dodáva síl kráčať vpred. Prichádzajúca jarv nás prebúdza nové plány, nové túžby, akoby novú chuť do života. Stávamesa silnejšími, radostnejšími...aspoň u mňa to platí. Aj keď každý deňkráčam do práce od vlakovej stanice ešte 35 minút, práve vďaka tomu, žeprichádza jar sa mi kráča oveľa lepšie a radostnejšie. Milujem jar,milujem slnko, milujem vôňu kvetov. Milujem nebeského Otca, ktorý má všetku tútonádheru na svedomí a dáva ju nám, aby nám aj takto preukázal svojustarostlivosť a pozornosť. Jar je čas zmien. Zmien k lepšiemu. Možnosi začni viacej všímať ľudí s ktorými sa denne stretávaš. Možno sa prestaňzlostiť a hnevať, keď sa ti niečo nepodarí. Možno sa začni viacej smiať a usmievať.Pre neveriacich: Čo keby ste niekedy len tak vošli do kostola, sadli si dolavice, stíšili sa a povedali pár vďačných slov. Urobí vám to niečo? Aleboostali ticho, len tak sedieť a nerobiť vôbec nič. Je to také ťažké? Preveriacich: Čo keby ste Bohu povedali niečo, čo ste Mu ešte nikdy nepovedali? PoprosiliHo o niečo, čo ste ešte nikdy neprosili. Čo keby ste prestali pestovať tenklasický stereotyp modlitby, nábožnosti? Čo keby ste sa išli modliť napr. niekamna lúku, do lesa? Ľahnúť si do trávy, zavrieť oči...a vnímať Božiuprítomnosť...možno nič nehovoriť a lenvnímať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jar je čas zmien.

Prichádza nový vietor do plachiet...trebaho využiť.

Michal Tučný má jednu veľmi krásnu pieseň. Vždy, keď jupočúvam je mi fajn.

Prikladám text:

Kapsy mám, abych v nich měl díru,
boty mám - a na nich letní  prach.
Pod širou oblohou jsem se sám usadil,
že mám chuť v hlavě si srovnat,
pro co jsem žil.
Píseň mám, abych měl co zpívat,
oheň mám, aby mě tu hřál.
Pár snů mám, abych dál za nocí je tu snil,
že mám jeden lidskej úděl ten, abych tu žil.
Louky mám, abych se moh toulat,
lesy mám, abych měl kam jít.
Dlouhý proud řeky mám, abych shýbnul se a pil,
že mám to výsadní právo, abych tu žil.
Slunce mám, - na cestu mi svítí,
štíty hor a jejich úbočí.
Lásky mám nesčetné, abych se sám přesvědčil,
že mám to, co mi stačí, abych tu žil.


Roman Effenberger

Roman Effenberger

Bloger 
  • Počet článkov:  107
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  zamysleniamyšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu